Friday, January 11, 2008

Lady Carolyn

Дорогие мои посетители, мне предстоит поездка на несколько дней, в которые я не смогу заниматься любимыми скрапами... Печально :)

Поэтому сегодня, перед краткосрочным расставанием, я дарю вам свой новый скрап "Lady Carolyn".

Этот набор я сделала в честь Кэролин. Я восхищаюсь работами этого потрясающего дизайнера и даже с другого конца света ощущаю теплоту и сердечность этой восхитительной дамы! Очень надеюсь, что тебе понравится моя "Леди Кэролин", дорогая! :)


I have made this kit in honour of Carolyn.

I admire with works of this tremendous designer and even from other doomsday I feel heat and geniality of this delightful lady!

I hope so much that you will like my "Lady Carolyn", dear! :)




Скачать здесь / Download here

6 comments:

kokhine said...

I love all on your site. Thanks

Cali said...

love it !
thank you so much !

Maria said...

Thank you! The DigiFree freebie search engine is going to list this blog post today.

Mamounia said...

Its absolutely beautiful, thank you!

Sharon said...

Gorgeous kit! Thank you very much :)

KrisG said...

This is absolutely GORGEOUS! Thank you very much!